מוסדות רבי מאיר בעל הנס

רבי מאיר בעל הנס תרומות

מוסדות רבי מאיר בעל הנס – על קצה המזלג

רבי מאיר היה גדול התנאים בדורו, הדור השני שחי בארץ ישראל לאחר חורבן בית המקדש. רבי מאיר היה תלמידו האהוב של רבי עקיבא, עסק רבות בלימוד תורה והתפרנס מכתיבת ספרי תורה ומזוזות. לאחר מותו, נקבר רבי מאיר בקבר גדול מוסתר בתוך מערה באזור חמי טבריה על הגדה המערבית של אגם הכנרת. את הקבר פוקדים בכל שנה מיליוני אנשים, מהארץ ומהעולם. במקום קדוש זה הקימו את המפעל הגדול של רבי מאיר בעל הנס, מדובר במפעל תורני שלם הכולל בתוכו את ישיבת אור תורה, כולל גדול ומוביל לאברכים ומספר בתי כנסת ובתי מדרש בשכונת קריית שמואל בטבריה. כל אלה חוסים תחת המפעל הגדול הנקרא מוסדות רבי מאיר בעל הנס.

מוסדות רבי מאיר בעל הנס – בפני מי פתוחים מוסדות אלה?

כמובן שחלק מן המוסדות הם מקומות תפילה הפתוחים לציבור הרחב וכל אחד יכול להיכנס אליהם באופן חופשי. בתי הכנסת ובתי המדרש של אור תורה פתוחים בכל עת לציבור הרחב. ישיבת אור תורה והכולל לאברכים הם כמובן מוסדות לימוד אליהם נרשמים אברכים ולומדי תורה המקיימים את פעילות לימוד התורה שלהם במסגרתם. יחד עם זאת, גם מוסדות אלה פתוחים לציבור הרחב, ובמיוחד בפני אברכים הלומדים בישיבות אחרות ומעוניינים ללמוד מעת לעת במסגרת מוסדות רבי מאיר בעל הנס.

ממה מתקיימים מוסדות אלה?

מוסדות רבי מאיר בעל הנס כמו כל מוסדות החינוך והדת בישראל, מתוקצבים על ידי פעילות צדקה ענפה סביב מוסדות אלה ובראשם צדקה הניתנת על ידי המבקרים בקבר רבי מאיר בעל הנס. בביקור בקבר תוכלו לשאת תפילה לכל מטרה, תפילה יומית או תפילה אישית ובמקביל להרים צדקה בכל סכום שמתאים לכם על מנת לסייע למוסדות רבי מאיר להמשיך ולקדם את לימוד התורה בישראל. צדקה זו היא מרכיב מפתח בפעילות מוסדות אלה. ואת הצדקה שלכם תוכלו להרים באתר האינטרנט של המוסדות, בקבר רבי מאיר ליד טבריה ובשלל ערוצים אחרים שמפעילים אותם מוסדות למטרה זו.

מוסדות רבי מאיר בעל הנס
מוסדות רבי מאיר בעל הנס
מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button