קבר רבי מאיר בעל הנס שעות פתיחה

רבי מאיר בעל הנס

קבר רבי מאיר בעל הנס שעות פתיחה – באילו שעות פתוח המתחם?

למתחם קבר רבי מאיר בעל הנס יש שעות פתיחה נוחות מאוד, המאפשרות לכל אדם למצוא את הזמן המתאים לו ולבקר במקום על פי הצורך. נתון זה חשוב במיוחד לאור העובדה שמדובר בקבר הממוקם באזור טבריה ולרבים מאזרחי המדינה מדובר בנסיעה לא פשוטה בכדי להגיע למקום. אם אתם לא רוצים להגיע ולגלות שהמקום סגור, חשוב להתעדכן בשעות הפתיחה הכלליות של המקום ובשינויים בשעות הפתיחה במועדים שונים. באופן כללי, קבר רבי מאיר בעל הנס פתוח בכל יום חול א'-ה' החל מהשעה שבע בבוקר ועד השעה עשר בלילה. בימי ו' פתוח המקום החל מהשעה שבע בבוקר ועד שלוש אחר הצהריים בשעון חורף או עד חמש אחר הצהריים בשעון קיץ.

שינויים בשעות הפתיחה

כאמור בביקור קבר רבי מאיר בעל הנס שעות הפתיחה יכולות להשתנות במועדים שונים של השנה ובמיוחד ביום ההילולה, אז נותר המתחם פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. יחד עם זאת, שעות הפתיחה שפירטנו לעיל הן שעות פתיחה קבועות שחלות גם במהלך תקופות של חול המועד. אם בכל זאת ישנו אירוע או מצב כלשהו שעשוי לדעתכם להשפיע על שעות הפתיחה הקבועות, מומלץ להרים טלפון למספר 1-800-300-508 לפני שאתם עולים לרכב.

כמה עולה כניסה לקבר?

התשובה היא שהכניסה היא חופשית וחינמית לכל דורש. יחד עם זאת, בביקור במתחם נהוג להשאיר תרומה לצדקה שמאפשרת למוסדות רבי מאיר בעל הנס לקיים ולקדם את פעילות לימוד התורה שלהם בישראל. באפשרותכם לתרום ובאפשרותכם גם לא לתרום אבל הכניסה היא חופשית לחלוטין. למתחם קבר רבי מאיר בעל הנס שעות פתיחה נוחות מאוד וכניסה חופשית לחלוטין, ואתם רק צריכים להרגיש את הצורך להגיע למקום ובסופו של דבר גם להגיע.

קבר רבי מאיר בעל הנס שעות פתיחה
מה היה לנו עד עכשיו?

צרו עמנו קשר

שתפו את הפוסט:

תפריט נגישות

Call Now Button